FANDOM

585px-Wp3 lotso ts3 1600x1200

Lotso

Lots-O'-Huggin Bear
es el villano principal de Toy Story 3.

Trivia Editar

  • Lots-O'-Huggin Bear sera el enemigo de Luchia y sus amigos en Pichi Pichi Pitch's adventures of Toy Story 3.
  • Lots-O'-Huggin Bear sera el enemigo de Brisa y sus amigos en Brisa's adventures of Toy Story 3.
  • Lots-O'-Huggin Bear sera el enemigo de Alex y Wario en Alex and Wario's adventures of Toy Story 3.
  • Lots-O'-Huggin Bear sera el enemigo de Milo, Tambor y sus amigos en Milo and Thumper's Ohanna adventures of Toy Story 3.
  • Lots-O'-Huggin Bear aparecean por primera vez en Pichi Pichi Pitch crossover en Pichi Pichi Pitch's adventures of The Jungle of Book 2.
  • Lots-O'-Huggin Bear aparecean por primera vez en Hero Kids crossover en Brisa's adventures of The Rescuers Down Under.
  • Lots-O'-Huggin Bear aparecean por primera vez en Alex and Wario crossover en Alex and Wario's adventures of The Great Mouse Detective.
  • Lots-O'-Huggin Bear se vengara en Milo joins The Rescuers.
  • Lots-O'-Huggin Bear se vengara en Thumper's Ohanna meets Snow White and the Seven Dwarfs.
  • Lots-O'-Huggin Bear se vengara en Luchia, Brisa, Alex y sus amigos en Luchia, Brisa and Alex meet the Pagemaster.

También en FANDOM

Wiki al azar